Britney spears - If You Seek Amy

「I can't get her off of my brain」



Oh baby baby, have you seen Amy tonight?
Is she in the bathroom? Is she smoking up outside?
Oh baby baby, does she take a piece of lime
For the drink that I'mma buy her
Do you know just what she likes?

ねえ 今晩エイミーを見た?
彼女トイレにいるのかしら?外でたばこでも吸ってる?
ねえ 彼女はライム入れるの?
彼女のためにお酒を買いたいんだけど
彼女の好きなもの知ってる?


Oh

Oh, oh, tell me have you seen her
'Cause I'm so, oh, I can't get her off of my brain
I just wanna go to the party she gonna go
Can somebody take me home?

彼女を見た?
もうすごいわよ 彼女を記憶から消せないわ
彼女の行くパーティなら私も行くわ
誰か私をお持ち帰りしてくれない?


Ha ha he he ha ha ho

Love me, hate me, say you what you want about me
But all of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy
Love me, hate me, but can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy

愛してくれても嫌ってくれてもいいわ なんて言ったっていい
男の子も女の子も私とやりたくて必至なのよ
愛してくれても嫌ってくれてもいいわ 私には見えるものが見えないの?
男の子も女の子も私とやりたくて必至なのよ


Love me, hate me

Amy told me that she's gonna meet me up
I don't where or when and now they're closing up the club
I've seen her once or twice before, she knows my face
But it's hard to see with all the people standing in my way

エイミーが私に会うって言ったわ
クラブも終わりそうなのにいつどこで会うのかもわからない
彼女を1度か2度見かけたことがあるのよ 彼女も私を知っているわ
でもこんなに混んでいるんじゃ見つけられないのよ

Oh, oh, tell me have you seen her
'Cause I'm so, oh, I can't get her off of my brain
I just wanna go to the party she gonna go
Can somebody take me home?

ねえ 彼女を見なかった?
もうすごいわよ 彼女を記憶から消せないわ
彼女の行くパーティなら私も行くわ
誰か私をお持ち帰りしてくれない?

Ha ha he he ha ha ho

Love me, hate me, say you what you want about me
But all of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy
Love me, hate me, but can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy

愛してくれても嫌ってくれてもいいわ なんて言ったっていい
男の子も女の子も私とやりたくて必至なのよ
愛してくれても嫌ってくれてもいいわ 私には見えるものが見えないの?
男の子も女の子も私とやりたくて必至なのよ


Oh, say what you want about me
Oh, but can't you see what I see?
Love me, hate me
Oh, say what you want about me

私の何が欲しいのか言ってよ
私の見ているものが見えないの?
愛して 嫌って
私の何が欲しいのか言ってよ

So tell me if you see her
(she was wearing or what she was like)
'Cause I've been waiting here forever
(she was going out of line)

もし彼女のことを見つけたら教えて
(何を着ていたとか どんな感じだったのかとかね)
Oh baby baby, if you seek Amy tonight (Oh)
私は彼女のことずっと待っているから
(彼女はラインを越えすぎてる)

Oh baby baby, we'll do whatever you like
Oh baby baby baby, oh baby baby baby

私たちはあなたの好きなことを何でもする


Love me, hate me, say you what you want about me
But all of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy
Love me, hate me, but can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy
Love me, hate me, say you what you want about me (yeah)
Love me, hate me, but can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy


愛してくれても嫌ってくれてもいいわ なんて言ったっていい
男の子も女の子も私とやりたくて必至なのよ
愛してくれても嫌ってくれてもいいわ 私には見えるものが見えないの?
男の子も女の子も私とやりたくて必至なのよ


Love me, hate me
Oh, say what you want about me
Oh, but can't you see what I see?
Love me, hate me
Oh, say what you want about me

愛して 嫌って
私の何が欲しいのか言ってよ
私が見ているものが見えないの?
愛して 嫌って
私の何が欲しいのか言ってよ

All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy





この歌の題名である「If You Seek Amy」というのはfuck me を意味していると言われています。
なのでこの歌のなかのIf You Seek Amyの部分はfuck me として訳しています。
どうしてIf You Seek Amyがfuck meになっているかと言うと、簡単に言えば音です!
if=f you=u seek=ck amy=me
別にIf You Seek Amyにfuck meという意味があるわけではなくてこういう感じの音なので言葉遊びというのかな?
そんな感じです。