Jessie J - It's My Party

「 I do do what I want 」




You're stuck in the playground and I'm a grown woman now
Considering you hate me, You're stalking like you made me
So why you acting like you tough
But now I fight you, had enough
Don't you get tired of being rude

あなたは遊び場にいた子供の頃から変わらないけど 私は大人の女になったわ
私のことが嫌いにしては 私を自分のものみたいに思ってるのね
強がって見せているけど
もう私は我慢せずに戦えるのよ
そんな失礼な態度を取って恥ずかしくないの?

Come and give me a hug dude
Let's go

こっちへ来てハグしようよ
さあ


It's my party, I do do what I want (do do what I want)
So while you sit and watch me
I keep dancing alone, da-dancing alone
So would you give love, and give me good till I say stop
Give you a wonder if I give a damn, boy I do not
It's my party, I do do what I want (do do what I want)

これが私の舞台 自分がしたいことをするの
あなたはそこで座って私を見ていればいいよ
私は勝手に踊ってるから 自分の好きなように
愛してとか もういいって言うまで楽しませて
そんな風に私が言ったら驚くわよね そんな事しないけどさ
これは私の部隊 自分のしたいことをする人生なの

I think it's time you realize
You're only wasting your time
Addicted to a tension, you need an intervention
So while you acting like you're sick
Sitting around and talking shit
Don't you get tired of being alone

時間を無駄にしているだけだってことを
そろそろ現実に気が付く時じゃない?
夢中になって悩んでいるようだけど 仲裁者が必要だよ
だらだら具合いの悪いふりをして
ふらふらしてクソつまらない話ばかり
一人ぼっちでいることが嫌になったりしないわけ?

Aww, your only friend is your phone *

ああ あなたの友達は携帯だけ

It's my party, I do do what I want (do do what I want)
So while you sit and watch me
I keep dancing alone, da-dancing alone
So would you give love, and give me good till I say stop
Give you a wonder if I give a damn, boy I do not
It's my party, I do do what I want (do do what I want)

これが私の舞台 自分がしたいことをするの
あなたはそこで座って私を見ていればいいよ
私は勝手に踊ってるから 自分の好きなように
愛してとか もういいって言うまで楽しませて
そんな風に私が言ったら驚くわよね そんな事しないけどさ
これは私の部隊 自分のしたいことをする人生なの

You think I speak too much, I don't care, don't care
You think I tweet too much, I don't care, don't care
You think my clothes are crazy, I don't care, don't care
Well maybe I'm crazy, cray cray cray go!

黙っててって思ってるだろうけど 私は気にしないわ
黙っててって思ってるだろうけど 私は気にしないのよ
私のことおかしいって思ってるだろうけど 気にしないわ
だって私がおかしいのかも!


It's my party, I do do what I want (do do what I want)
So while you sit and watch me
I keep dancing alone, da-dancing alone
So would you give love, and give me good till I say stop
Give you a wonder if I give a damn, boy I do not
It's my party, I do do what I want (do do what I want)


これが私の舞台 自分がしたいことをするの
あなたはそこで座って私を見ていればいいよ
私は勝手に踊ってるから 自分の好きなように
愛してとか もういいって言うまで楽しませて
そんな風に私が言ったら驚くわよね そんな事しないけどさ
これは私の舞台 自分のしたいことをする人生なの